گذرگاه اطلاعات در قرن 21
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گذرگاه اطلاعات در قرن 21
نوشته شده در شنبه 19 ارديبهشت 1394
بازدید : 94
نویسنده : mostafa arazi

ذرگاه اطلاعات در قرن 21

گذرگاه اطلاعات در قرن 21

احسان نوران-چکیده:کشورهایی که هم اکنون در حال توسعه نامیده می شوند و روزگاری در خط مقدم ابداعات تکنولوژیک بوده اند ، باید به طور جدی برنامه های استراتژیک خود را بازسازی کنند . مهارتهای مورد نیاز را کسب کرده و ساختارهایی جدید ایجاد کنند تا بتوانند در حال جهانی سازی باقی بمانند و پیشرفت کنند .
هرچند هر ملت مسیر خود را بر پایۀ منابع و فرهنگ خود ترسیم می کند، ولی برای همه لازم است که تکنولوژی های معینی را کسب کنند ،خود را با آنها وفق دهند ،آنها را اجرا نمایند و از تقلید به نوآوری روی آورند . در انجام این وظایف ، هر کس مسئولیت مشخصی دارد . نقش دولت تقویت سیاستها و ساختارها است ، در عین حال ، سیستم آموزشی به آموزش مهارتهای امروز کمک می کند و از توسعه کار آفرینی حمایت می نماید . مشاغل در سطوح کلان و خرد و با هدف رقابت جهانی ، باید نوآوری را در بخش بازار و آزمایشگاه های خود تشویق کنند . مهمتر اینکه تعامل میان ملل در زمینه فناوری و تجارت ، به صورت رقابت و همکاری ، می تواند دروازه ای به سوی جهانی بهتر باشد .
دریافت متن کامل مقاله [ دریافت فایل گذرگاه اطلاعات در قرن 21 ]




:: موضوعات مرتبط: , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: